لباس دخترانهلباس زنانهمد و زیبایی

جدیدترین و شیک ترین مدل های مانتو کتی سوزن دوزی

مدل‌های مانتو کتی سوزن دوزی همیشه جزء جذاب‌ترین و شیک‌ترین انتخاب‌ها در دنیای مد محسوب می‌شوند. این مدل‌ها با جزئیات دقیق و طرح‌های زیبا از هنر دست زنانه برخوردارند. در مجله های بانو، به برخی از جدیدترین و شیک‌ترین مدل‌های مانتو کتی سوزن دوزی اشاره شده است:

مانتو با طرح گل و برگ:

این مدل‌ها با طرحاتی از گل و برگ‌های زیبا و جزئیات دقیق از دست‌سازی سوزن دوزی تزیین شده‌اند. از جنس پارچه‌های ارزان قیمت تا پارچه‌های لوکس، این مدل‌ها در بازار موجود هستند.

مانتو با طرحات هندسی:

طرحات هندسی مانتوها نیز جزء محبوب‌ترین‌ها محسوب می‌شود. طرح های هندسی معمولاً از ترکیبات مختلف رنگی و شکل‌های هندسی متنوعی تشکیل و به مانتو یک زندگی ویژه می‌بخشد.

مانتو با ترکیبی از سوزن دوزی و جواهرات:

ترکیب سوزن دوزی با جواهرات نیز به مدل‌های مانتویی یک زیبایی خاص و لوکس می‌بخشد. سنگ‌های قیمتی، مروارید و جواهرات دیگر در کنار دست‌سازی سوزن دوزی بر روی مانتو، آن را به یک قطعه هنری و شیک تبدیل می‌کنند.

مانتو با طرحات فانتزی:

این مدل‌ها معمولاً دارای طرحاتی از دنیای فانتزی مثل پرندگان، پری‌ها، یونیکورن‌ها و … هستند. این طرحات با رنگ‌های جذاب و جزئیات دقیق سوزن دوزی، به مانتو زیبایی و شادابی می‌بخشند.

مانتوهای مدرن با طرحات ساده و ابتکاری:

برخی از طراحان به ساخت مدل‌های مانتویی با طرحات ساده و ابتکاری می‌پردازند که با نگاهی مدرن و روز به بازار عرضه می‌شوند. این مدل‌ها معمولاً از جنس پارچه‌هایی مانند کتان، توییل، یا ابریشم و با جزئیاتی کمتر، اما با طراحی‌های منحصر به فرد دیده می‌شوند.

مانتو کتی سوزن دوزی مشکی

مانتو کتی سوزن دوزی مخمل

مانتو کتی سوزن دوزی خوش استایل

مانتو کتی سوزن دوزی زرشکی

مانتو کتی سوزن دوزی شیک

مانتو کتی سوزن دوزی گلدار

مانتو کتی سوزن دوزی قرمز خاص

مانتو کتی سوزن دوزی خوش رنگ جذاب

مانتو کتی سوزن دوزی سنتی

مانتو کتی سوزن دوزی خاص و شیک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *