سینما و بازیگران

رضا داوودنژاد درگذشت علت فوت وی مشخص شد! + تاریخ تشییع پیکر

رضا داوودنژاد بازیگر سینمای ایران که در ماه های قبل درگیر عفونت خون شده بود و در بیمارستان بستری بود ساعاتی قبل درگذشت. وی متولد 29 اردیبهشت 1359 بود که در سال 1403 و در سن 44 سالگی به درگاه الهی شتافت.

رضا داوود نژاد

تاریخچه بازیگری رضا داوودنژاد

رضا داوودنژاد در سنین کودکی به طور رسمی وارد عرصه بازیگری شد و با نقش‌های متنوع خود توانست توجه بسیاری از منتقدان و مخاطبان را به خود جلب کند. اولین نقش او با بازی در فیلم بی پناه آغاز شد. از دیگر آثار برجسته‌اش، حضور در فیلم‌های معروفی همچون “مصائب شیرین”، “مرهم”، “خیابان های آرام”، “هوو”، “لامینور”، “بی رویا” و … است که همه از طرفداران زیادی برخوردار شدند و او را به یکی از صورت‌های شاخص سینمای ایران تبدیل کردند.

رضا داوودنژاد

محمدرضا حیدری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با اعلام فوت این بازیگر کشورمان بیان کردند:

آن مرحوم طی سال های اخیر به دلیل نارسایی کبدی دو مرتبه در شیراز عمل پیوند کبد داشتند که شرایطشان خوب بود اما در یک ماه گذشته با یکسری بهم ریختگی های آنزیم های کبدی مواجه شدند. وی افزود: مرحوم داوودنژاد با این شرایط یک ماه گذشته به بیمارستان پیوند اعضا مراجعه کرده و بستری شدند اما در طی روند درمان دیگر بدنشان پاسخگو نبود در نهایت به دلیل این بهم ریختگی های آنزیم های کبدی و عفونت خون به رحمت خدا رفتند.

برای اطلاع از تاریخ تشییع پیکر این مرحوم با ما در های بانو همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *