غذا و شیرینیکیک

محبوب ترین مدل های کیک طرح هری پاتر فانتزی و زیبا

کیک طرح هری پاتر: به عنوان یک جزء از جشن های تولد، مراسم عروسی یا هر مناسبت دیگری که با موضوع هری پاتر مرتبط باشد، این مدل های کیک می‌توانند جلب توجه و شگفتی فراوانی به همراه داشته باشند.

تعدادی مدل کیک با تم هری پاتر که می تواند برای شما جالب باشد:

  1. کیک کاپ‌کیک هایوارد: یک کیک با طراحی شکل کتاب “هری پاتر و جام آتش” که با جزئیات دقیق و رنگ‌های زیبا طراحی می شود. این کیک با جزئیاتی از جادوگر معروف، هری پاتر، رون و هرمیون را نشان می‌دهد.
  2. کیک گریفیندور: این کیک متعلق به خانه گریفیندور در هاگوارتز است و با رنگ‌ها و نمادهای مربوط به این خانه مانند شیرشاه، کلاه نیمه‌سربالین و سنگ مرمری طراحی شده است.
  3. کیک بیت‌السویل: این کیک به شکل کتاب “هری پاتر و سنگ جادو” طراحی میشود. هم چنین با جزئیاتی از بیت‌السویل و شخصیت‌های آن مثل هری، هرمیون، رون و همچنین ازبیوس دیگر طراحی می شود.
  4. کیک بالمورال: این کیک به شکل اجساد آدم‌های بالمورال است که نمایانگر یکی از خانواده‌های جادویی مهم در دنیای هری پاتر هستند. طراحی این کیک با جزئیاتی از موجودات و نمادهای خانواده بالمورال صورت می گیرد.

این مدل‌های کیک با جزئیات دقیق و طراحی‌های زیبا، می‌توانند جشن های هری پاتر و دنیای جادویی را به یادماندنی کنند. پس برای دیدن این مدل های زیبا با ما در های بانو همراه باشید.

کیک طرح هری پاتر خاص

کیک طرح هری پاتر جذاب

کیک طرح هری پاتر زرشکی

کیک طرح هری پاتر فانتزی

کیک طرح هری پاتر کیوت

کیک طرح هری پاتر دوست داشتنی

کیک طرح هری پاتر سفید

کیک طرح هری پاتر خاص و شیک

کیک طرح هری پاتر زیبا و شیک

کیک طرح هری پاتر سفید شیک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *