آرایش مواموزش آرایش

زیباترین و خاص ترین مدل های کوپ مو برای صورت های گرد

کوپ مو برای صورت های گرد: مدل‌های کوپ مو برای صورت‌های گرد می‌توانند به شکل قابل توجهی ظاهر را تغییر دهند و زیبایی را به این نوع صورت‌ها بیافزایند.

تعدادی مدل کوپ مو برای صورت های گرد را برای شما معرفی می کنیم:

  1. باب (Bob) نامهای کوتاه: باب مویی است که تا چند سانتی‌متر از چین به پایین می‌آید و معمولاً در اطراف صورت مقداری برش دارد. این مدل موی کوتاه، صورت را کمی بیضی‌شکلی‌تر نشان می‌دهد و محدوده‌ای از گونه‌ها و اندازه‌های مختلف دارد که برای هر شخصی مناسب می‌باشد.
  2. لایه‌های بلند و موجی: این مدل مویی با لایه‌های طولانی و موجی، صورت را طولانی‌تر و باریک‌تر به نظر می‌آورد. این مدل مو مناسب برای کسانی است که می‌خواهند ظاهری زنانه و ظریف داشته باشند.
  3. موهای کوتاه با فر: این مدل مو، با فرهای بلند یا کوتاه که به سمت جلوی صورت سبک می‌شوند. صورت را از بُعد وسط آن به راحتی می‌پوشاند و باعث تعادل بین بخش‌های مختلف صورت می‌شود.
  4. موهای کوتاه با رعایت طول موزاییک: در این مدل، موها به طور متناسب و مرتبط با اندازه صورت بریده می‌شوند. این کوپ، به راحتی صورت را تعادل می دهد و نقاط قوت آن را به نمایش می‌گذارد.
  5. کوپ موهای کوتاه با سمت‌گیری: در این مدل، موها به سمت یکی از طرفین صورت کشیده می‌شوند که باعث باریک‌تر شدن و افزایش طول صورت می‌شود.
  6. لایه‌های موی کوتاه با جلوه‌ی مدرن: در این کوپ، موها به طور نامتقارن و با لایه‌های متفاوت بریده می‌شوند که باعث جلوه‌ی جدید و مدرن می‌شود.

همانطور که می‌بینید، مدل‌های مختلف مو برای صورت‌های گرد وجود دارند که هر کدام می‌توانند به شکلی خاص ظاهر را تغییر دهند. بهتر است با یک آرایشگر مطمئن که با انواع مختلف صورت‌ها آشناست، مشورت کنید تا بهترین گزینه را برای شما انتخاب کنید. پس برای دیدن این مدل های زیبا با ما در های بانو همراه باشید.

بهترین مدل کوپ مو برای صورت گرد

مدل کوپ مو کوتاه برای صورت گرد

مدل کوپ مو خاص برای صورت گرد

مدل کوپ مو جذاب برای صورت گرد

مدل کوپ مو برای صورت گرد شیک

زیباترین مدل کوپ مو برای صورت گرد

خاص ترین مدل کوپ مو برای صورت گرد

مدل کوپ مو مینیمال برای صورت گرد

مدل کوپ مو خیره کننده برای صورت گرد

مدل کوپ موی فر برای صورت گرد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *